Η Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2025, ήταν μια ημέρα αφιερωμένη στον αθλητισμό και την αξία του στο σχολείο μας. Η γιορτή ξεκίνησε με την προβολή ενός βίντεο που αναφερόταν στην οπαδική συμπεριφορά και τις αρνητικές συνέπειές της στον αθλητισμό και την κοινωνία γενικότερα. Το βίντεο αποσκοπούσε να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές και να τους κάνει να σκεφτούν τη σημασία του υγιούς αθλητικού πνεύματος και της συνεργασίας. Ακολουθώντας την προβολή του βίντεο, πραγματοποιήθηκε μια ανοιχτή συζήτηση για την αξία του φίλαθλου πνεύματος στον αθλητισμό. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τις απόψεις τους και να μοιραστούν σκέψεις για το πώς ο αθλητισμός μπορεί να ενώνει και να προάγει τις αξίες του σεβασμού, της ευγενούς άμιλλας και της αλληλοϋποστήριξης. Στη συζήτηση τονίστηκε επίσης η σημασία του να παραμένουμε πιστοί στα ιδανικά του αθλητισμού, ανεξαρτήτως των εξωτερικών πιέσεων ή της οπαδικής κουλτούρας που πολλές φορές κυριαρχεί.
Ένα από τα πιο δημιουργικά σημεία της γιορτής ήταν όταν οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γράψουν συνθήματα για το φίλαθλο πνεύμα και τον αθλητισμό στον διαδραστικό πίνακα. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά και εξέφρασαν με θετικό τρόπο τις αξίες που θέλουν να προάγουν μέσω του αθλητισμού.
Η ομιλία της γυμνάστριας του σχολείου, Κωνσταντίνας Γκουτζαμάνη, ήταν εξαιρετικά εμπνευσμένη και επεσήμανε την αναγκαιότητα να διατηρούμε τον αθλητισμό ως μια υγιή διέξοδο και όχι ως μέσο για έκφραση αρνητικών συναισθημάτων. Η κ. Γκουτζαμάνη μίλησε για τη σημασία της ομάδας, της προσπάθειας και του σεβασμού για τον άλλον, ενώ ενθάρρυνε τους μαθητές να συμμετέχουν σε δραστηριότητες που προάγουν την ευημερία και την προσωπική τους ανάπτυξη.Η ημέρα αυτή ήταν μια υπενθύμιση ότι ο αθλητισμός δεν είναι μόνο η νίκη ή η ήττα, αλλά η διαρκής προσπάθεια για βελτίωση και η καλλιέργεια ενός υγιούς πνεύματος αλληλοσεβασμού και συνεργασίας. Στο τέλος της ημέρας, όλοι οι μαθητές έφυγαν από τη γιορτή με μια ανανεωμένη αίσθηση της αξίας του αθλητισμού στην καθημερινότητά τους και την κοινωνία γενικότερα.


