ΜΟΥΣΕΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
https://users.sch.gr/akoufou/files/bibliografia_mouseiaki_ekpaideusi.pdf
http://www.diapolis.auth.gr/index.php/2013-11-07-08-23-35/ekpaideutikes-episkepseis-mathitwn/2013-11-07-08-08-12
Βιβλία για εκπαιδευτικούς
Ανδρέου Α. (1996). Ιστορία, Μουσείο και Σχολείο,. Θεσσαλονίκη: Δεδούσης.
Αντζουλάτου – Ρετσίλα, Ε. (1991), Λαογραφικά μουσεία και παιδεία, Αθήνα: Έλλην.
Βελιώτη-Γεωργοπούλου, Μ., Τουντασάκη, Ε. (1997). Μουσεία και άτομα με ειδικές
ανάγκες – Εμπειρίες και προοπτικές (Πρακτικά ημερίδας που οργανώθηκε στις 27
Μαΐου 1993 στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών).
Αθήνα: Gutenberg – Γιώργος & Κώστας Δαρδανός.
Βέμη, Μ., Νάκου , Ε. (2010), Μουσεία και εκπαίδευση, Συλλογικό έργο, Αθήνα:
Νήσος.
Black, G.(2009). Το ελκυστικό μουσείο – Μουσεία και επισκέπτες. Αθήνα: Πολιτιστικό
Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς.
CECA (1991). Πρακτικά, ίδρυση, οργάνωση και λειτουργία εκπαιδευτικών τμημάτων
σε Μουσεία (ετήσια διεθνής συνάντηση, Ναύπλιο 9-16/10/1988). Αθήνα: ICOM
Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων/Ελληνικό Τμήμα.
Δάλκος, Γ. (2000), Σχολείο και μουσείο, Αθήνα : Καστανιώτη.
Ελληνικό Παιδικό Μουσείο (2011), Παιδί και Εκπαίδευση στο Μουσείο, Αθήνα:
Πατάκη.
Ελληνικό Παιδικό Μουσείο (2011), Παιδί και Εκπαίδευση στο Μουσείο, Αθήνα: Πατάκη.
Ζαφειράκου, Α. (2000), Μουσεία και σχολεία: Διάλογος και συνεργασίες:
Αναπαραστάσεις και πρακτικές. Αθήνα: Τυπωθήτω.
Ιωσηφίδης, Π., Πολίτη, Ε. (1998), Η μουσειακή εκπαίδευση στο δημοτικό σχολείο,
Θεσσαλονίκη: University Studio Press.
Κακούρου – Χρόνη, Γ. (2006). Μουσείο – σχολείο – Αντικριστές πόρτες στη γνώση.
Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη.
Καλούρη – Αντωνοπούλου Ο. (1985). Αισθητική αγωγή του παιδιού. Μορφές
αισθητικής δημιουργικότητας στην παιδική Βιβλιοθήκη και στο Μουσείο. Αθήνα:
Δίπτυχο.
Καλούρη – Αντωνοπούλου Ο., Κάσσαρης Χ. (1988). Το Μουσείο μέσο Τέχνης και
Αγωγής. Αθήνα: Καστανιώτη, .
Κόκκινος, Γ., Αλεξάκη, Ε. (2002), Διεπιστημονικές προσεγγίσεις στη μουσειακή
αγωγή. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Κόκκοτας, Π., Πλακίτση, Κ. (2005). Μουσειοπαιδαγωγική και εκπαίδευση στις φυσικές
επιστήμες – Θεωρία και πράξη: Διεπιστημονική και διαθεματική προσέγγιση. Αθήνα:
Εκδόσεις Πατάκη.
Κοντογιάννη, Άλκηστις (1995). Μουσεία και σχολεία: Δεινόσαυροι κι αγγεία, Αθήνα:
Ελληνικά Γράμματα. (Παίζοντας και Μαθαίνοντας)
Κουβέλη, Α. (2000). Η σχέση των μαθητών με το μουσείο – Θεωρητική προσέγγιση,
έρευνα στην Αθήνα και στην Ικαρία – Εκπαιδευτικά προγράμματα. Αθήνα: Εθνικό
Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών,
Μουσείο – Σχολείο (1993). (Πρακτικά 3ου Περιφερειακού Σεμιναρίου – Πάτρα).
Αθήνα: ΥΠ.Ε.Π.Θ. – ΥΠ.ΠΟ. – ICOM Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων/Ελληνικό Τμήμα.
Μουσείο – Σχολείο (1994). (Πρακτικά 4ου Περιφερειακού Σεμιναρίου – Ιωάννινα).
Αθήνα: ΥΠ.Ε.Π.Θ. – ΥΠ.ΠΟ. – ICOM Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων/Ελληνικό Τμήμα.
Μουσείο – Σχολείο (1997). (Πρακτικά 5ου Περιφερειακού Σεμιναρίου – Καλαμάτα).
Αθήνα: ΥΠ.Ε.Π.Θ. – ΥΠ.ΠΟ. – ICOM Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων/Ελληνικό Τμήμα.
Μουσείο – Σχολείο (2002). (Πρακτικά 6ου Περιφερειακού Σεμιναρίου – Καβάλα).
Αθήνα: ΥΠΕΠΘ – ΥΠΠΟ – ICOM Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων/Ελληνικό Τμήμα.
Νάκου, Ε. (2009), Μουσεία, ιστορίες και ιστορία. Αθήνα: Νήσος,
Νάκου, Ε. (2001), Μουσεία: Εμείς, τα πράγματα και ο πολιτισμός: Από τη σκοπιά της
θεωρίας του υλικού πολιτισμού, της μουσειολογίας και της μουσειοπαιδαγωγικής,
Αθήνα: Νήσος.
Νικονάνου, Ν., Κώστας Κασβίκης, Κ. (2008), Εκπαιδευτικά ταξίδια στο χρόνο:
Εμπειρίες και ερμηνείες του παρελθόντος, Συλλογικό έργο, Αθήνα: Πατάκη,.
Νικονάνου, Ν. (2010). Μουσειοπαιδαγωγική – Από την θεωρία στην πράξη. Αθήνα:
Εκδόσεις Πατάκη,
Οικονόμου, Μ. (2003). Μουσείο: Αποθήκη ή ζωντανός οργανισμός; Μουσειολογικοί
προβληματισμοί και ζητήματα. Αθήνα: Κριτική.
Τζιαφέρη, Σ. (2005). Το σύγχρονο μουσείο στην ελληνική εκπαίδευση μέσα από το
παράδειγμα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.
Υπουργείο Πολιτισμού (2002), Παιχνίδια Πολιτισμού (κατάλογος της έκθεσης:
Παιχνίδια Πολιτισμού. Εκπαιδευτικές Δράσεις του Υπουργείου Πολιτισμού). Αθήνα:
Υπουργείο Πολιτισμού.